BU jautājumi

Zemāk ir populārākie jautājumi un atbildes par piegādi!

  1. Kur ir mans pasūtījums? Populārākais jautājums, ja pasūtījums veikts uz iepriekšēju rezervāciju. Mums ir bijuši zvani jau februārī par zemeņu stādiem :). Lūgums pievērst uzmanību piegādes periodam, tas ir norādīts zem īsā apraksta ar sarkaniem burtiem. Ja piegādes periods ir pareizais un laiks patiešām ir ilgāks par 5 darba dienām, tad gan zvaniet vai sūtiet ziņu uz whatsapp. Tel. nr. -  27358585
  2. Ar kādām izmaksām man ir jārēķinās? 3,5 eur pakomāts, ja sīpolpuķes, ziemcietes-kailsakņi, 7,8 eur pakomāts, mazie konteinerstādi (0,5 vai 1 litra podiņi) vai frigo stādi, 12 eur kurjers. Tā kā augu stādīšanas un piegādes laiki ir dažādi, tad par katru piegādi ir jāmaksā atsevišķi. Lūgums nesatraukties, ja par piegādi ieraugat lielāku ciparu nekā augstāk minēts. Tas nozīmē tikai to, ka jums būs vairākas piegādes un dažādos laikos. Kur varam tur apvienojam, bet, piemēram, tie paši frigo stādi ir jāizsūta tad, kad viņi ienāk un tur nav iespējams gaidīt. Lūgums - ja ir dažādi piegādes veidi - kurjers vai pakomāts, formēt divus dažādus pasūtījumus. Tā jūs ietaupīsiet mūsu laiku un savu naudu.
  3. Cik ātri notiek piegāde? Pakomāts 80% gadījumu ir nākošajā darba dienā pēc izsūtīšanas. Pārējie 20% 2-5 darba dienu laikā. 
  4. Vai var sūtīt konteinerstādus ar Omniva pakomātu? - Var. Mazajiem konteinerstādiem tas ir ļoti droši, jo tos mēs papildus iefasējam blistera iepakojumā. Lielie konteinerstādi ir nedaudz lielāks izaicinājums, bet izņemot no poda tos visus arī var droši nosūtīt. Ja augs ir ļoti liels un to nav ieteicams apgriezt, tad šādus stādus mēs piegādājam paši 1-2 reizes nedēļā - Maršrutos - Dobele - Rīga, Pierīga, Tukums, Jūrmala, Jelgava, Eleja. Pavasarī ir arī paris reizes uz tālākiem galiem - Liepāja, Ventspils, Jēkabpils 
  5. Vai var maksāt kurjeram? - Šo iespēju esam izņēmuši, lai nesadārdzinātu piegādes izmaksas. Bet... ja tā ir vienīgā iespēja kā samaksāt, tad rakstiet komentāros veicot pasūtījumu un noorganizēsim. Tiesa kurjeri šobrīd pieņem tikai karšu maksājumus.
  6. Vai es varu pielikt ko klāt savam pasūtījumam? - Jā, varat, sazinoties ar mums pirms izsūtīšanas laika.
  7. Vai kurjers man zvanīs? - Jā, kurjers Jums zvanīs. Ir liels lūgums pacelt klausules kurjeriem vai atzvanīt, citādi piegāde netiek veikta. Pareizāk sakot, tiek veikta, bet citu dienu un par atkārtotu samaksu.
  8. Vai kurjers var ierasties precīzā laikā/datumā? - Jā var, par nelielu papildus samaksu 5 eur. Tad kurjers sola ierasties norādītajā laikā apmēram 2 stundu intervālā
  9. Vai man jāsēž mājās visu dienu kamēr atbrauks kurjers? Nē, tas Jums nav jādara. Jums ir vismaz trīs varianti:
    1. Paņemiet līdzi telefonu. Zvans Jums tiek veikkts apmēram stundu iepriekš.
    2. Pasakiet, lai atdod kādam no ģimenes locekļiem vai kaimiņam.
    3. Pasakiet, lai atstāj pie durvīm vai ienes sētā. Šī izvēle ir pieejama tikai tad, ja paši vedam.





Šeit ir populārākie jautājumi, kas neattiecas uz piegādi

  1. Vai ir pieejams kāds augs, kas nav internetveikalā? - Jā, ir. Tieši no Jūsu pieprasījumiem arī rodas jaunas preču grupas vai tiek atvestas jaunas šķirnes. Rakstiet uz e-pastu vai whatsappā, kas Jums interesē un mēs to atradīsim. Ideālā variantā vēlams šķirnes nosaukums un bilde, tas ievērojami paātrinās atbildi.
  2. Es mēģinu pārskaitīt naudu caur Swedbanku, bet man saka, ka tāda uzņēmuma nav vai norādītais konts ir nepareizs, ko man darīt? - Visbiežākais iemesls ir neprecīzi ievadīts saņēmēja nosaukums. Tas ir - PLANTS4YOU SIA. Šāda problēma ir novērota tikai tad, ja pārskaita no Swedbankas, citās bankās tāda problēma neeksistē
  3. Veicot Jums apmaksu man naudu no konta noņēma uzņēmums Maksekeskus? Kāpēc? Viss ir kārtībā. Maksekeskus ir maksājumu sistēma, kas ir pieslēgta Jūsu pašu ērtībām. Šobrīd pieder Luminor bankai. Informāciju par Jūsu veikto maksājumu mēs iegūstam jau tajā pašā dienā.
  4. Es jau veicu maksājumu noformējot pasūtījumu, kapēc man atsūtījāt rēķinu uz e-pastu? Tā ir likumdošanas prasība. Ja esat veicis maksājumu, tad otro reizi Jums tas nav jādara. 
  5. Kur ir mans rēķins uz apmaksu? Rēķins iekrīt jūsu e-pastā uzreiz pēc pasūtījuma noformēšanas. Ja nav redzams, tad meklējiet reklāmas vai mēstuļu folderos. Ja arī tur nav redzams, tad zvaniet vai sūtiet ziņiet, rēķinu nosūtīsim atkārtoti.
  6. Esmu veicis pasūtījumu! Vēlos braukt pie Jums! Kad es varu braukt? - No aprīļa līdz septembrim katru darba dienu no 8:00 - 18:00. Sestdienās no 9 līdz 16.00 Svētdienās brīvs. Lūgums iepriekš pieteikt vizīti kaut vai caur SMS vai Whatsappu. Ietaupīsiet laiku uz pasūtījuma komplektēšanu.
  7. Kā audzēt kādu no kultūrām? 
    1. Īsā instrukcija lielāko tiesu gadījumos ir pievienota pie auga apraksta. Var iegūt nospiežot uz bildīti.
    2. Apskatīties interneta plašumos. Īpaši krievvalodīgā internetā ir daudz resursu, kā arī youtube kanālā ar sīku un smalku izklāstu. Tikai skatieties kurā klimatiskā zonā dzīvo padomu devējs. Vēlams līdzīga mūsējai vai zemāka. Tāpat pievēršat uzmanību, lai padomdevējs pats būtu audzētājs vai profesionāls konsultants. Kad pastaigāsiet pa vairākiem kanāliem par vienu un to pašu tēmu ātri sapratīsiet, kas ir kas. 
    3. Ja arī tur nav, tad sūtiet jautājumu uz e-pastu vai whatsap ziņā uz 26396055.